امام‌جمعه رشتخوار گفت: درس بزرگی که امروز از مدرسه غزه می‌گیریم، آن است که امروز اتحاد گروه‌های مقاومت، باعث مجبورشدن رژیم غاصب به آتش‌بس شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۶۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری اظهار کرد: غزه امروز آوردگاه مبارزه تنها نیست، بلکه پرورش‌دهنده انسان‌های بزرگ نیز است، امروز غزه سرافراز است.

 وی با تأکید بر اینکه امروز باید درس‌های را که از غزه می‌گیریم، به‌خوبی به‌خاطر بسپاریم، افزود: اسرائیل امروز با نفس مصنوعی زندگی می‌کند، و با حمایت جبهه مقاومت و مسلمانان ان‌شاءالله به‌زودی‌زود نابود خواهد شد، درس دیگر غزه درس وحدت و اتحاد است، اینکه باید بیاموزیم هوای هم را داشته باشیم و با اتحاد دشمن را مغلوب کنیم.

 جهانشیری بیان کرد: درس بزرگی که امروز از مدرسه غزه می‌گیریم، آن است که امروز اتحاد گروه‌های مقاومت، باعث مجبورشدن رژیم غاصب به آتش‌بس شد.

 وی با تبریک هفته بسیج با اشاره به فرهنگ بسیجی در جامعه مطرح کرد: تشکیل بسیج تحولی در جان‌ها به وجود آورد و انسان‌هایی که امروز در دامن خود دارد، باعث افتخار است.

 امام‌جمعه رشتخوار در ادامه تصریح کرد: بسیجی نقطه‌ضعف دشمن را می‌شناسد، و با استفاده از نقاط ضعف دشمن و رفتن در آن مسیر به دشمن ضربات مهلکی می‌زنند.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از جنایات رژیم غاصب حمله به بیمارستان‌های غزه بود، محاصره شدید اقتصادی معیشتی و… بمباران بیمارستان‌ها گویای جنایات رژیم غاصب، صهیونیستی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها